Kaymakam Güzel'e, ‘fahri hemşehrilik’ beratı verildi

Bingöl’ün Genç ilçesinden, Artvin'in Arhavi ilçesine atanan Kaymakam Muhammet Güzel'e, Genç Belediye Meclisi'nin oy birliğiyle aldığı kararla ‘fahri hemşehrilik’ beratı verildi.


Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın imzasıyla Resmi Gazete'de yayımlanan Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi kapsamında, yaklaşık 3 yıldır Genç Kaymakamlığı görevini yürüten Muhammet Güzel, Artvin'in Arhavi ilçesine kaymakam olarak atandı.

Genç Belediye Başkanı Kemal Tartar başkanlığında gerçekleştirilen olağanüstü meclis toplantısında, Kaymakam Muhammet Güzel’in görev yaptığı süre boyunca ilçeye kazandırdığı hizmetler, kurumlararası iş birliğine sağladığı katkılar ve vatandaşlarla kurduğu güçlü bağlar değerlendirilerek Fahri Hemşehrilik Beratı verilmesi kararlaştırıldı.

“KURULAN GÜÇLÜ BAĞLARIN BİR GÖSTERGESİ”

Kendisine takdim edilen Fahri Hemşehrilik Beratı’ndan dolayı büyük bir onur ve mutluluk duyduğunu ifade eden Kaymakam Güzel, bu anlamlı takdirin yalnızca bir berat değil; gönüllerde yer bulmanın, güvene layık görülmenin ve kurulan güçlü bağların bir göstergesi olduğunu belirtti.


“UYUM VE İŞ BİRLİĞİ İÇERİSİNDE ÇALIŞTIK”

Genç ilçesinin kendisi ve ailesi için her zaman özel bir yere sahip olacağını ifade eden Kaymakam Güzel, görev yaptığı süre boyunca tüm kurumlarla uyum ve iş birliği içerisinde çalıştıklarını vurgulayarak, desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen Genç halkına teşekkür etti. Güzel ayrıca, Fahri Hemşehrilik Beratı’na layık görülmesinden dolayı Belediye Başkanı Kemal Tartar’a ve Belediye Meclis üyelerine teşekkürlerini iletti.