Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, Halfeti ilçesini ziyaret
etti. Eğitim yöneticileri ve okul müdürleriyle bir araya gelen Vali Şıldak, Başarıyı
İzleme ve Geliştirme Projesi'nin (BİGEP) ilçedeki durumu hakkında bilgi aldı.
EĞİTİM YILI DEĞERLENDİRİLDİ
Toplantı sonrası değerlendirme yapan Vali Şıldak, “Eğitim
öğretim yılının genel bir değerlendirmesini yaptığımız toplantımızda il ve ilçe
eğitim yöneticilerimiz ve okul müdürlerimiz ile bir araya geldik. Üç eğitim
yılı süresince Şanlıurfa’da uyguladığımız kapsamlı eğitim projemiz BİGEP, ilimizde
eğitimin temel sorunlarına odaklanmış olarak bize rasyonel bir yol haritası
sundu. Sorunlara ilişkin doğru tespitlerin en uygun yöntemlerle çözüme
kavuşturulması için düzenli bir çalışma perspektifi getiren bu yenilikçi ve
proje tabanlı çalışma Şanlıurfa’da eğitim dünyamıza yeni bir bakış açısı ve
paradigma kazandırdı” ifadelerini kullandı.
“SONUÇLARI KAMUOYUYLA PAYLAŞACAĞIZ”
Vali Şıldak, “Bu çalışma sistemi sayesinde takım çalışması ruhuyla, istekli eğitim ortamları oluşturma anlayışıyla eğitimi her zaman en öncelikli gündem maddesi olarak belirlemeye çalıştık. Önümüzdeki günlerde bir yıl boyunca yaptığımız geniş katılımlı çalışmaların sonuçlarını kamuoyuyla paylaşacağız. Atılan her adımın, yapılan her özverili çalışmanın bir karşılığı olduğu bir kez daha görülecektir. Bu eğitim seferberliğinde görev üstlenen, gönülden özveriyle çalışan bütün eğitimcilerimize ve çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Şanlıurfa’nın gelişmesi ve kalkınmasının en temel koşulunun eğitim olduğunu bilerek hedeflerimizi oluşturuyor ve bu doğrultuda çalışıyoruz” dedi.