“İzmir’i turizmde çok daha güçlü bir konuma taşıyacağız”

İzmir’in sahip olduğu tarihî, kültürel ve doğal değerleri daha etkin tanıtacaklarını belirten Vali Dr. Süleyman Elban, “İş birliği içerisinde İzmir’i turizmde çok daha güçlü bir konuma taşıyacağız” dedi.


İzmir Valisi Dr. Süleyman Elban’ın başkanlığında Kültür ve Turizm Bakanlığının öncülüğünde, Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansının katkılarıyla Valilik koordinasyonunda İzmir Tanıtma Kurulu Toplantısı düzenlendi.


“ÇALIŞMALAR KARARLILIKLA SÜRECEK”

Toplantının ardından değerlendirme yapan Vali Elban, “İzmir’imizin sahip olduğu eşsiz tarihî, kültürel ve doğal değerleri daha etkin tanıtmak, turizm potansiyelini güçlendirmek ve şehrimizin marka değerini daha da yukarı taşımak amacıyla yürütülen çalışmaları değerlendirdik. Kamu kurumlarımız ve sektör temsilcilerimizle iş birliği içerisinde İzmir’i turizmde çok daha güçlü bir konuma taşımak için çalışmalarımıza kararlılıkla devam edeceğiz” şeklinde konuştu.