Kızılören Kaymakamı Mücahit Çetin ilçeye böyle veda etti
Yurt Dışı Dil Eğitimi Programı kapsamında ilçedeki görevinden ayrılan Kızılören Kaymakamı Mücahit Çetin, yayımladığı veda mesajıyla ilçe halkına ve mesai arkadaşlarına teşekkür ederek helallik istedi....
Afyonkarahisar'ın Kızılören ilçesinde yaklaşık 11 aydır görev yapan Kaymakam Mücahit Çetin, Yurt Dışı Dil Eğitimi Programı'na katılacak olması sebebiyle görevinden ayrıldı. Ayrılışının ardından resmi bir veda mesajı paylaşan Kaymakam Çetin, ilçede geçirdiği süreyi büyük bir şükran ve memnuniyetle hatırlayacağını ifade etti.
"KURDUĞUMUZ GÖNÜL BAĞLARI DAİMA KIYMETLİ KALACAKTIR"
Görev süresi boyunca vatandaş odaklı bir hizmet anlayışı benimsemeye gayret ettiklerini belirten Kaymakam Mücahit Çetin, mesajında şu ifadelere yer verdi:
"Kızılören’e ilk geldiğim günden itibaren bizleri samimiyetle karşılayan, her zaman destekleyen ve gönüllerini açan siz değerli hemşehrilerime teşekkür ediyorum. Görev yaptığım süre boyunca vatandaşlarımızın ihtiyaçlarını dinlemeye, ilçemizin gelişimine katkı sunmaya ve kamu hizmetlerini en iyi şekilde yerine getirmeye gayret ettik. Bu süreçte kurduğumuz gönül bağları, yürüttüğümüz çalışmalar ve birlikte paylaştığımız güzel anılar benim için her zaman kıymetli olacaktır."
Kamu görevlerinin geçici, kurulan dostlukların ve bırakılan izlerin ise kalıcı olduğunu vurgulayan Çetin; köylerde, mahallelerde, okullarda ve kurumlarda bir araya geldiği tüm Kızılörenlilerin gösterdiği misafirperverliğin kendisi ve ailesi için unutulmaz bir hatıra olarak kalacağını belirtti.
İLÇE PROTOKOLÜNE VE VATANDAŞLARA TEŞEKKÜR
Mesajında ilçede yakalanan uyum ve ortak çalışma kültürüne de değinen Kaymakam Çetin, görev süresi boyunca birlikte mesai tükettiği Belediye Başkanına, siyasi parti temsilcilerine, İl Genel Meclisi üyelerine, muhtarlara, kurum amirlerine, çalışma arkadaşlarına ve tüm ilçe halkına teşekkür etti. Kızılören’in daha güzel yarınlara ulaşması için gösterilen ortak gayretin bir parçası olmaktan büyük mutluluk duyduğunu ifade etti.
Gönlünün bir köşesinde Kızılören'in ve insanlarının yerinin daima ayrı kalacağını dile getiren Kaymakam Mücahit Çetin, "Sizlerden aldığım destek, gösterdiğiniz sevgi, saygı ve samimiyet meslek hayatım boyunca bana güç vermeye devam edecektir. Kızılören’e ve kıymetli hemşehrilerime sağlık, huzur, bereket ve başarı dolu yarınlar diliyor; üzerimde hakkı bulunan herkesten helallik istiyorum. Hoşça kal Kızılören" sözleriyle ilçeye veda etti.
Kaynak:

HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.