Karnelerini alan öğrencilere Bakan Çiftçi’den mesaj var:
Karnelerini alan öğrencileri tebrik eden İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, “Eksikler tamamlanır, notlar yükselir; yeter ki kendinize inanmaktan, çalışmaktan ve hayal kurmaktan vazgeçmeyin. Şimdi güzelce dinlenin, bol bol kitap okuyun, ailenizle ve sevdiklerinizle güzel hatıralar biriktirin” dedi....

Milli Eğitim Bakanlığına (MEB) bağlı ilk ve ortaöğretim
okullarındaki yaklaşık 18 milyon öğrenci, karne alarak yaz tatiline girecek. İçişleri
Bakanı Mustafa Çiftçi, karneleri alan öğrencilere iyi tatiller temennisinde bulundu.
“NEŞE DOLU BİR TATİL GEÇİRMENİZİ DİLİYORUM”
Öğrencilere bol bol kitap okuyun tavsiyesinde bulunan Bakan
Çiftçi, “Sevgili evlatlarımız, bir eğitim yılını daha tamamladınız.
Gösterdiğiniz gayret ve verdiğiniz emek için her birinizi yürekten tebrik
ediyorum. Karnelerinizi; başardıklarınızı görmek, eksiklerinizi tamamlamak ve
kendinize yeni hedefler belirlemek için bir fırsat olarak değerlendirin.
Eksikler tamamlanır, notlar yükselir; yeter ki kendinize inanmaktan,
çalışmaktan ve hayal kurmaktan vazgeçmeyin. Şimdi güzelce dinlenin, bol bol
kitap okuyun, ailenizle ve sevdiklerinizle güzel hatıralar biriktirin. Yüzünüzden
tebessümün eksik olmadığı, sağlık ve neşe dolu bir tatil geçirmenizi diliyorum.
Hepinize iyi tatiller” ifadelerini kullandı.
Kaynak:

HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.