“Siirt bir kez daha sporun buluşma noktası oldu”
Siirt’te düzenlenen Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası’nın açılışına katılan Vali Kemal Kızılkaya, yarışların startını vererek organizasyonu başlattı. Türkiye’nin farklı illerinden 77 takım ve 242 sporcunun katıldığı şampiyonanın üç gün süreceğini belirten Vali Kızılkaya, "Bu önemli organizasyon Siirt'i bir kez daha sporun buluşma noktası hâline getirdi" dedi....
Vali Kemal Kızılkaya, Siirt’te düzenlenen Türkiye Yol Bisikleti Şampiyonası’nın açılış törenine katılarak yarışların ilk startını verdi.
ŞAMPİYONA ÜÇ GÜN DEVAM EDECEK
Türkiye’nin farklı illerinden 77 takım ve 242 sporcunun katılımıyla başlayan şampiyonanın, üç gün boyunca devam edeceğini belirten Vali Kızılkaya, "Bu önemli organizasyon, şehrimizin tanıtımına, spor turizmine ve gençlerimizin spora olan ilgisinin artırılmasına değerli katkılar sunarken, Siirt'i bir kez daha sporun buluşma noktası hâline getiriyor" ifadelerini kullandı ve organizasyonda emeği geçen kurumlara teşekkür ederek tüm sporculara başarılar diledi.
Kaynak:
İlgili Yöneticiler

HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.