"En büyük tesellim; gönüllerde hoş bir seda bırakabilmiş olmak"
Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Sinop Vali Yardımcılığı görevine atanan Dr. Muhammed Serkan Şahin için Haliliye Hükümet Konağı önünde veda programı düzenlendi. Programda vatandaşlar, görev süresi boyunca yürüttüğü çalışmalar dolayısıyla Şahin’e teşekkür ederken, Şahin ise “Haliliye’den ayrılırken en büyük tesellim; gönüllerde hoş bir seda bırakabilmiş olmaktır” ifadelerini kullandı....
Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Sinop Vali Yardımcılığı görevine atanan Dr. Muhammed Serkan Şahin için Haliliye Hükümet Konağı önünde ilçe protokolü, kurum müdürleri, muhtarlar, kamu personeli ve vatandaşların katılımıyla veda programı gerçekleştirildi.
TEK TEK HELALLİK İSTEDİ
Programda katılımcılarla tek tek vedalaşarak helallik alan Dr. Muhammed Serkan Şahin, "Peygamberler şehri, tarihin sıfır noktası Haliliye’den ayrılırken en büyük tesellim; gönüllerde hoş bir seda bırakabilmiş olmaktır. Birlikte yol yürüdüğümüz herkese teşekkür ediyorum. Allah’a emanet olun" ifadelerini kullandı.
YENİ GÖREVİNDE BAŞARILAR DİLEDİLER
Vatandaşlar ise Şahin’e görev süresi boyunca devlet ile vatandaş arasındaki bağı güçlendirmeye yönelik çalışmaları ve kamu hizmetlerinin daha etkin ve verimli yürütülmesine sağladığı katkılar dolayısıyla teşekkür ederken, yeni görevi olan Sinop Vali Yardımcılığı için başarı dileklerini iletti.
Kaynak:

HABERE YORUM KAT
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.