Arama Sonuçları
Cumhurbaşkanı Erdoğan, 5G bağlantı ile valilerle görüştü
5G ile İletişimde Güçlü Türkiye Töreni'nde konuşan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, "Önümüze konulan bentleri yıkarak her alanda gümbür gümbür geliyor, destanlaşıyor, yeni ve güçlü Türkiye'yi adım adım inşa ediyoruz. Başlangıçta 81 il merkezimizde devreye alacağımız 5G'yi iki sene içinde ülkemizin her karışında hizmete sunacağız" dedi. Erdoğan daha sonra dijital butona bastı ve bazı illerin valileriyle 5G bağlantı gerçekleştirdi.
"Muhtarlar, devlet ile millet arasında köprü vazifesi görüyor"
Delice ilçesinde muhtarlarla bir araya gelen Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim, "Vatandaşların talep ve ihtiyaçlarının ilk muhatabı olan muhtarlar, devlet ile millet arasında köprü vazifesi görüyor" dedi.
"Bursa, Eskişehir ve Bilecik arasındaki iş birliği güçlenecek"
BEBKA Mart Ayı Yönetim Kurulu Toplantısında konuşan Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz, "BEBKA, bölge illerinin ekonomik ve sosyal gelişimine önemli katkılar sunuyor. İllerimiz arasındaki iş birliğini güçlendirerek, kaynaklarımızı daha etkin kullanmak suretiyle sürdürülebilir kalkınmayı sağlamayı hedefliyoruz" dedi.
Sivas'ın değerleri daha etkin tanıtılacak
İl Tanıtım ve Geliştirme Kurulu Toplantısında konuşan Sivas Valisi Yılmaz Şimşek, kentin sahip olduğu tarihi, kültürel ve doğal değerlerin daha etkin tanıtılması gerektiğine dikkat çekti.
"Gelecek bizim geleceğimiz, çocuklar bizim çocuklarımız"
Okul ve kurum müdürleriyle toplantı yapan Adana Valisi Mustafa Yavuz, "Evlatlarımızın en iyi şartlarda yetişmesi için tüm paydaşlarımızla iş birliği içinde çalışmaya devam edeceğiz. Çünkü gelecek bizim geleceğimiz, çocuklar bizim çocuklarımız!" dedi.
Kepez'de yaz öncesi yangın tedbirleri gündemde
Antalya Kepez Kaymakamı Suat Dervişoğlu, yaz aylarında artış gösteren orman yangınlarını en aza indirmek için tüm kurumların iş birliği içerisinde hareket etmesinin, sahada etkin ve hızlı müdahalenin hayati önem taşıdığını belirtti.
"Kulağımız her daim muhtarlarımızda"
Merkez/2026 Muhtarlar Toplantısının 2. Oturumunda konuşan Sinop Valisi Dr. Mustafa Özarslan, "Hakikatler, halkımızın arasındadır.... Kulağımız her daim sizlerde muhtarlarım; her daim sizlerin hizmetindeyiz" dedi.
Vali Köşger’den "az su, çok verim" talimatı!
Denizli Valisi Yavuz Selim Köşger başkanlığında gerçekleştirilen "Toprak Koruma Kurulu Toplantısı"nda, kentin tarım stratejileri ve su yönetimi masaya yatırıldı. Vali Köşger, hayvancılıkta yerli ırkların ıslah edilerek su ve yem tüketiminin azaltılmasının sürdürülebilir tarım için "hayati" olduğunu vurguladı.
"Doğru yönlendirilen her yetenek, güçlü yarınların temelidir"
Antalya Kemer Kaymakamı Ahmet Solmaz başkanlığında, Kemer Anadolu Lisesi’nde "Okul Bazlı İzleme ve Değerlendirme Toplantısı" gerçekleştirildi. Eğitimde kaliteyi artırmayı hedefleyen toplantıda; sanat, spor ve aile katılımını önceleyen vizyon projeler masaya yatırıldı.
"Kütahya’nın Değeri Ahmet Yakupoğlu’nun sanatı geniş kitlelerle buluşuyor"
Kütahya Valisi Musa Işın, dünyaca ünlü Kütahyalı ressam Ahmet Yakupoğlu’nun İstanbul’da devam eden dev retrospektif sergisinin hazırlık sürecini yürüten Doç. Dr. Pınar Yazkaç’ı makamında kabul etti. Vali Işın, Kütahya’nın yetiştirdiği en önemli sanatçılardan birinin mirasına sahip çıkmanın önemine dikkat çekti.
"Batman'ın hava kalitesi Türkiye ortalamasının üzerine çıktı"
Uluslararası Sıfır Atık Günü dolayısıyla düzenlenen etkinliğe katılan Batman Valisi Ekrem Canalp, "Göreve başladığımız ilk yıllarda Batman, hava kirliliğiyle anılıyordu. Yapılan çalışmalar sayesinde bugün hava kalitesi Türkiye ortalamasının üzerine çıktı" dedi.
"Kış şartları nedeniyle bozulan yolları onaracağız"
Hakkari Vali Yardımcısı ve İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Cüneyt Zor, kış mevsiminin ardından cadde ve sokaklarda hasar gören yollar için yama ve onarım çalışmalarının başlatıldığını belirterek, "Kış şartları nedeniyle bozulan yolları onaracağız. Ayrıca planladığımız mahalle ve köy yollarında da asfalt çalışmalarını gerçekleştireceğiz" dedi.
Çorum, gastronomi için hedef büyüttü
Çorum Valisi Ali Çalgan'ın başkanlığında yapılan toplantıda şehrin UNESCO gastronomi yolculuğu kapsamında yürütülen çalışmalar istişare edildi.
Sivas’ın gizli cenneti Tabiat Parkı oldu
Dipsiz Göl ve Şelalesi'nin Tabiat Parkı statüsüyle yeni döneme girdiğini belirten Sivas Valisi Yılmaz Şimşek, gelişim planı doğrultusunda bölgeye yeni cazibe alanları kazandırmayı hedeflediklerini açıkladı.
"Amacımız vatandaşa zorluk çıkarmak değil"
APP plaka düzenlemesiyle ilgili önemli açıklamalar yapan İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, "Burada mesele vatandaşımıza zorluk çıkarmak değil, mesele, standardı korumaktır. Mesele, denetimi sağlıklı yürütmektir. Mesele, güvenlik sistemimizin her aşamasında açıklığı, doğruluğu ve güvenilirliği temin etmektir" dedi.
"Erzurum, modern eğitim altyapısıyla yükselişini sürdürecek"
Erzurum Valisi Aydın Baruş, kentin eğitim yatırımları ve yürütülen projelere ilişkin kapsamlı bir brifing aldı. Öğrencilerin en iyi şartlarda yetişmesi için devletin tüm imkânlarını seferber ettiklerini belirten Vali Baruş, "Erzurum, hem akademik başarıda hem de modern eğitim altyapısıyla yükselişini sürdürecek" dedi.
Vali Köşger'den, "tarihi yapının özgün dokusunu koruyun" talimatı
Restorasyonu planlanan tarihi Kayalık Camii’nde inceleme yapan Denizli Valisi Yavuz Selim Köşger, caminin restorasyon sürecinin ivedilikle başlatılması ve çalışmaların tarihi yapının özgün dokusuna uygun şekilde yürütülmesi yönünde talimat verdi.
Adana, tarım ve hayvancılıkta potansiyelini artıracak
İl Tarım ve Orman Müdürlüğünü ziyaret eden Adana Valisi Mustafa Yavuz, "Adana’nın tarım ve hayvancılıkta sahip olduğu potansiyeli daha etkin şekilde geliştirmeye yönelik çalışmalarımızı sürdüreceğiz" dedi.
Haliliye’de eğitimde güvenlik zirvesi
Şanlıurfa Haliliye Kaymakamı Dr. Muhammed Serkan Şahin başkanlığında, ilçedeki tüm okulların rehber öğretmenlerinin katılımıyla geniş kapsamlı bir değerlendirme toplantısı yapıldı. Toplantıda, okul güvenliğinin sadece fiziki önlemlerden ibaret olmadığı, öğrencinin ruhsal sağlığının korunmasının en az güvenlik kameraları kadar kritik olduğu vurgulandı.
Bayburt’un yeni yatırım rotası çizildi
Bayburt Valisi Mustafa Eldivan, DSİ 225. Şube Müdürü ve Karayolları 106. Şube Şefi’ni makamında kabul ederek şehrin geleceğini şekillendirecek projeleri masaya yatırdı. Vali Eldivan, afet risklerinden ulaşım konforuna kadar her alanda yatırımların kararlılıkla süreceğini vurguladı.
"İlçemizin gelişimi için sahadayız"
Kırıkkale Valisi H. Engin Sarıibrahim, Bahşılı Kaymakamlığı’nı ziyaret ederek ilçenin mevcut durumu ve gelecekteki projeleri hakkında kapsamlı bir inceleme yaptı. Kaymakam Fidan Bozkurt ve yerel temsilcilerle bir araya gelen Vali Sarıibrahim, ilçenin kalkınma stratejilerini masaya yatırdı.
İstanbul Valiliğinden, hayatı kolaylaştıran adım
İstanbul Valiliği, engelli vatandaşlar için "Engelsiz Şarj" uygulamasını hayata geçirdi. Uygulama sayesinde engelli vatandaşlar, kullandığı akülü tekerlekli sandalyeleri en yakın şarj istasyonlarından şarj edebilecek.
"Can dostlarımız için el birliğiyle çalışıyoruz"
İl Hayvanları Koruma Kurulu Toplantısında konuşan Adıyaman Valisi Dr. Osman Varol, "Can dostlarımızın daha güvenli bir yaşam sürmesi için el birliğiyle, ortak akıl ve güçlü sorumluluk anlayışıyla çalışmalarımız artarak devam edecektir" dedi.
Ordu’da Gastronomi Festivali yapılacak
Ordu’nun coğrafi işaretli ürünlerini ve zengin mutfak kültürünü markalaştırmak amacıyla düzenlenecek olan “Ordu Gastronomi Festivali” kapsamında koordinasyon toplantısı yapıldı.
"Asayişin sağlanması önceliğimiz"
İl Güvenlik ve Asayiş Koordinasyon Merkezi Toplantısında konuşan Kastamonu Valisi Meftun Dallı, "Asayişin sağlanması ve güven ortamının korunması önceliğimizdir" dedi.
Validen, "vatandaş odaklı hizmet" vurgusu
İl Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı’nı ziyaret eden Erzurum Valisi Aydın Baruş, sosyal yardımlaşma hizmetlerinde vatandaş odaklı yaklaşımın önemine vurgu yaptı.
Erzincan'da bürokrasiyi "İnsanileştiren" bir gönül adamı
Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, yoğun mesai trafiğine sığdırdığı anlamlı ziyaretler, edebi derinliği olan paylaşımları ve toplumun her kesimini kucaklayan "bizden biri" tavrıyla sadece şehrin değil, tüm Türkiye’nin örnek aldığı bir portre çiziyor. STK’lardan gazetecilere, siyasi partilerden asırlık çınarlara kadar herkesin kapısını çalan Vali Aydoğdu, Erzincan’ın "şefkatli yüzü" oldu.
Vali Köşger’den Deri OSB’ye çıkarma
Denizli Valisi Yavuz Selim Köşger başkanlığında düzenlenen Denizli Deri İhtisas ve Karma OSB Müteşebbis Heyet Toplantısı’nda, 2025 yılının muhasebesi yapıldı ve 2026 yılı yol haritası belirlendi. Toplantıda sanayicilerin enerji verimliliği ve çevre sorunları mercek altına alındı.
"Küçük yaştan itibaren bilinçli nesiller yetişecek"
Bingöl Valisi Cahit Çelik başkanlığında, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile AFAD İl Müdürlüğü arasında “Afet Farkındalık ve Eğitim İş Birliği Protokolü” imzalandı. Vali Çelik, "Bingöl’ün en büyük gerçeği depremdir, bu gerçeğe karşı çocuklarımızı bilgiyle donatacağız" dedi.
Siirt’te "Sıfır Atık Şehir Çalıştayı" için düğmeye basıldı
Siirt Valisi ve Belediye Başkan Vekili Dr. Kemal Kızılkaya başkanlığında, "Türkiye Sıfır Atık Çevre ve İklim Değişikliği Çalıştayları" kapsamında düzenlenecek dev organizasyonun hazırlık toplantısı yapıldı. Vali Kızılkaya, 9 Nisan Perşembe günü gerçekleştirilecek kapsamlı çalıştayla kentin "Sıfır Atık Hedef Belgesi"nin oluşturulacağını duyurdu.